6 תשובות
תעלי סטורי שירמוז משהו,
או שפשוט תגידי לו
או שפשוט תגידי לו
ניראה לי תגידי לו פשוט רגיל
לא נראה לי שאת צריכה להגיד לו, אם אתם יוצאים עם חברים תבקשי מחברה בשקט כזה שתשאל אותך מה עם חבר לך וזה ואז נראה לי שהוא ישמע ויבין ואם לא פשוט תעלי סטורי, גם אם אתם ידידים טובים לא חושבת שאת צריכה לבוא ולספר לו או משהו.
פשוט להגיד. לא יודע אם יש דרך מרומזת או מתחכמת לגרום לו להבין בלי שזה יפגע בו. פשוט להגיד...
תגידי לו רגיל..
אם אתם לא בקשר טוב וכל זה אין לך מה לספר האמת
אם אתם לא בקשר טוב וכל זה אין לך מה לספר האמת
תעלי תמונה איתו או שתרמזי בשיחה
באותו הנושא: