התחברות
הרשמה
אני עומדת לספר לאקס שלי שאני אוהבת אותו.הסיכוי קטן אבל איך לעשות את זה הכי מוצלח שאפשר כך שהוא לפחות ישקול את זה?
11 ביוני 2018, 15:54
אקסים
התאהבות
קנאה
2 תשובות
פשוט תהיי כנה .. מה שצריך לקרות יקרה . אם הוא לא רוצה זה בעיה שלו . אני בטוחה שאת ילדה מדהימה
A
Adidi4
שואל השאלה:
לא רק כשנפגש
c
creep
באותו הנושא:
כדאי לאמר לאקס שאני אוהבת אותו?
היא שלחה לי שהיא אוהבת אותי בווצאפ, איך אני יכול לדעת שהיא עומדת מאחורי ההודעה?
השפלתי את עצמי כ"כ, כתבתי לאקס שלי שאני אוהבת אותו, והוא אפילו לא ענה מה לעשות?
תמיד שאני קמה יש לי סחרחורות ואני רואה שחור ומרגישה שאני עומדת ליפול מה זה?
אני מאוהבת בחבר של אח שלי, לספר לאח שלי שיש לי רגשות כלפי החבר שלו או שעדיף לספר לזה שאני אוהבת שאני מרגישה כלפיו משהו ואז בטח זה יגיע לאח שלי?
אני חושבת שאני עדיין אוהבת את האקס שלי ונפרדנו לפני 8 חודשים ואתמול בבית ספר...
התנשקתי עם חבר של האקס שלי והוא שמע אותי אומרת לאקס שלי בטלפון שאני מתגעגעת אליו ואז הוא אמר לי מה את עדיין אוהבת אותו ואז הוא נעלב יש לו רגשות אלי?
סטטוסים שירמזו לאקס שלי שאני עדיין אוהבת אותו?
האם כדאי לחזור לאקס שבכיתי ממנו והוא פגע בי ואני עדיין אוהבת אותו?
אמרתי לאקס שלי שהוא החבר הכי טוב שלי שאני עדיין אוהבת אותו
לספר לקראש שאני אוהבת אותו או שלא לספר?