3 תשובות
כן
לכי על זה, גם תשמרי על הסביבה, גם תעזרי למנקים, וגם תקבלי כמה שקלים או כסף לאדעת
יש אנשים שבאמת צריכים את הכסף הזה מהבקבוקים, יצא לי לראות לא פעם ולא פעמיים הומלסים או זקנים שאוספים את הבקבוקים..
באותו הנושא: