אני רוצה לעבור לפנימייה כדאי לי?אני לא מסתדרת עם המשפחה שלי
ואני אוהבת את חברות שלי אבל אני מרגישה שאני כבר לא מתחברת אליהן כל כך והן משעממות אותי ואני חושבת שאני צריכה מסגרת חדשה כי אני מרגישה לא טוב ככה ואפילו מרגישה דכדוך וסוג של דיכאון. חייבת עצות אין לי למי לפנות