3 תשובות
אני עברתי וזה ההחלטה הכי טובה שעשיתי אבל קחי ורוב הילדים שם עם כמה שזה לא מפתיע זה עדיין יפתיע יהיו בערך באותו מצב עם ההורים כמוך וכאילו אני יכולה לומר לך שלי ספציפית הקשר עם אמא שלי התדרדר כי היא לא נותנת לי לצאת הרבה ואני כל הזמן מחפשת לא להיות בבית וזה רק עצבן אותה יותר שהיא לא רואה אוצי וזה גרם ליותר ריבים אבל מילדים שנמצאים איצי בפנימיה רובם אומרים אני מגיע הביתה היי אמא נותן כביסה ביי אמא לא רואה אותו עד שצריך לחזור לפנימיה ואז שוב ביי אמא וזה
אנונימית
אם באלך תנסי
לחלק יהיה קשה כל הריחוק הזה מהבית וכל השינוי אבל אם את יודעת שלך זה יהיה טוב ואת רוצה את זה, אז כן