5 תשובות
זה לא בטוח
נכון, השאלונים האלה אף פעם לא בטוחים במאה אחוז.
הם דואגים לכתוב את זה, כדי שלא יתבעו אותם על אי דיוקים.
זה תמיד יכול להיות יותר כן
אנונימית
לא, זה לא בטוח בכלל.
לפי השאלון של הגובה המקסימלי שלי הייתי אמורה להיות 1.71/2, ואני כבר עכשיו 1.78 וממשיכה לגבוה.

אם חשוב לך לגבוה, תדאג לאכול בריא ומאוזן, ולישון כמו שצריך.

וגם אם לא תגבה, אתה יפה בדיוק כמו שאתה. תאהב את עצמך.

בהצלחה!
יצא גם לי 1.78 אבל זה לא מדויק זה צריך יותר מהגובה של ההורים כדי לדעת את הגובה שלך בעתיד ,מה הגובה שלך?