3 תשובות
ממש רזה זה לא יפה לפי דעתי..
ואל תרגישי חסרת ביטחון תהיי שלמה עם הגוף שלך אני בטוחה שהוא יפה.
תלכי לים תהני חברה שלך גם תהנה רזה לא רזה כל תחשבי על זה כי זו חברה שלך
תתעלמי מזה שיש לה בגד ים כזה והיא נראית ככה
פשוט תהני בלי לחשוב על הדברים האלה יותר מידיי
ותיהי שלמה עם הגוף שלך
תתעלמי, כל עוד את אוהבת את עצמך ואת איך שאת נראת, ושלמה עם עצמך מה אכפת לך איך היא נראת, ותראי לסביבה שאת אוהבת את עצמך שלמה עם עצמך יראו לך את זנ בחזרה :)