התחברות הרשמה

אני ועוד 2 חברות שלי למדנו יחד . כנסוו

ובסביבות השעה 1 עשינו מסכות ושלחנו למחנכתת שאנחנו מאחלות לה לילה טוב ושאוהבות אותה חחח עד כמה פדחני ?? כיתה יב
26 במרץ 2019, 04:59
חוות דעתצחוקיםחברות    
4 תשובות
שואל השאלה:
למחנכתת
אנונימית
שואל השאלה:
תמונה
אנונימית
לא פדחני זה יפה
L
LOVEUU
זה מקסים בעיני
א
אישה שלא במטבח
באותו הנושא:
כנסוו דחוף חשוב רצח
איך המתנה הזאת לחברה בת 18 .כנסוו
התאהבתי באתיופי וחברה שלי בקטע איתו וקיצור אני בתסביכים כנסוו
קבעתי עם חברה ביום ראשון לשתות אלכוהול עד שנשתכר(בנות 14.5) כנסוו
כנסוו כנסוו
כנסוו כנסוו
כמה שאלות לבנות-- כנסוו :)
OMG OMG OMG OMG OMG כנסוו!
אני וחברה שלי כתבנו את זה בשיעור מתמטיקה חחח כנסוו!!
בנים ובנות כנסוו - את מי הייתם עושים
אתיופים כנסוו (השאלה מופנת לכולם אבל עדיין)