10 תשובות
כןן מי לא
גם אני מאוד אוהבת זה נותן לי הרגשה טובה
כן, מאוד.
כן
בוודאי, אני תמיד עוזרת מתי שאני יכולה ופה אני מאוד משתדלת לעזור.
גם בלי תמורה זה חשוב לעזור, התחושה שאתה מקבל חזרה על זה שעזרת למישהו או גרמת לו לתגמול כלשהו זו הרגשה מדהימה וזה שווה את הכל בעיני.
גם בלי תמורה זה חשוב לעזור, התחושה שאתה מקבל חזרה על זה שעזרת למישהו או גרמת לו לתגמול כלשהו זו הרגשה מדהימה וזה שווה את הכל בעיני.
כן
ולפעמים לא
ולפעמים לא
לא אם אני לא מרוויחה מזה משהו
אנונימית
^אנונימית את מרוויחה מזה את התחושה שעזרת למישהו, שגרמת למישהו להיות מרוצה, ולא תמיד מקבלים חזרה, אני בטוחה שהיית רוצה שיעזרו לך גם בלי שאת יכולה תמיד להחזיר.
זה לא עושה לי כלום לעזור למישהו ואין מה לעשות ככה אני
אנונימית
באותו הנושא: