5 תשובות
תתחילי לדבר איתו או שאם הוא מעלה סטורי תגיבי לו אל זה וותחילו לדבר
שואל השאלה:
נכון אבל אם אני זאת שמגיבה זה יוצא שאני זו שהתחלתי.. לא שיש לי בעיה אבל זה מוזר לא?
אנונימית
זה לא מוזר את יכולה להתחיל פשוט לדבר איתו ואולי הוא גם ימשיך לדבר איתך אין בזה שום דבר רע
גם לי היה מישהו באינסטגרם שהיה עושה לי לייקים על תמונות אז פשוט עשיתי לו לייק על האחרונה שלו כמה שעות אחרי הוא שלח לי הודעה
שואל השאלה:
אבל כאילו מתי הוא העלה את האחרונה? ^
עשית לו לייק לאחרונה אחרי כמה ימים
אנונימית