התחברות
הרשמה
אחרי שאתם עושים מינוס או פלוס למישו וזה עושה לכם נעץ אוטומטי,
אתם מורידים או משאירים?
20 בנובמבר 2019, 12:10
פלוסים
מינוסים
נעיצת שאלות
תשובה אחת
כן
נ
נסיך רוסי
באותו הנושא:
האם יש משתמשים שאתם עושים להם פלוס/מינוס/נעיצות תמיד?
שאתם עושים פלוס או מינוס לתשובה של מישו אתם אחכ מורידים את הנעץ שזה עשה?ולמה
מינוס ועוד פלוס זה פלוס או מינוס?
אתם עושים לעצמכם פלוסים כשאתם רואים שיש לכם מינוסים?
אחרי שאתם עושים פלוס/מינוס אתם מורידים נעץ?
אתם חושבים שאתם מקבלים יותר מינוסים או פלוסים?
אתם עושים לפעמים מינוס או פלוס בגלל שיש הרבה פלוסין/ מינוסים ולא בגלל שאתם מסכימים עם התשובה?
גם אתם עושים לעצמכם פלוסים ולשאר מינוסים כדי שלכם יהיו יותר פלוסים מכל השאר?
מכירים את זה שאתם עושים פלוס למישהו שסתם עשו לו מינוס ואז אם עושים לו עוד פלוס אז (המשך למטה)
אחרי שאתם עושים פלוס אתם מורידים את הנעץ?
אחרי שאתם עושים פלוס לתשובה (שזה נעץ אוטומטי) , אתם משאירים את הנעץ או מורידים?