4 תשובות
ממש לא
כל עוד התאמנת 3 פעמים בשבוע שום דבר לא יפגע
תמשיכי לאכול כרגיל בגרעון ועם מספיק חלבונים והכל בסדר
והיום רק התחיל, תראי איך את מרגישה אחר כך בצהריים או בערב
ממש ממש לא נכון השרירים לא כאלה חלשים לתגובה מעליי
מה עושים ספורטאים? מתאמנים כל יום
אל תבלבל במוח
כל יום על קבוצות שריר שונות, אני מתאמנת בעצמי אני מבינה בזה זה יכול לגרום לפציעות הגוף צריך מנוחה תדברי עם איש מקצוע שמבין בזה
זה לא טוב לעשות יום אחרי יום אימוני כוח, צריך לפחות יום מנוחה אחד ביניהם כדי לתת לשרירים להיבנות.
3 אימונים בשבוע זה מה שצריך

אבל אם נגיד ביום ראשון עבדת על ידיים אז בשני את יכולה לעבוד על קבוצת שרירים אחרת כמו רגליים
באותו הנושא: