13 תשובות
זה לא מוזר אבל גם לא בריא
שואל השאלה:
למה לא בריא?
מי קבע שבשעות מסויימות צריך לאכול משהו מסויים
אנונימית
לא כזה מוזר
כמו אמריקאים
לא מוזר, רוב המדינות בעולם אוכלות בשר בבוקר
לא מוזר אבל זה בהחלט לא משהו נורמלי ורדית פה בארץ ..
אצלי במשפחה הם מסוגלים לעשות מנגל ב7 בבוקר
אבל אני לא יכולה כי רק קמתי וכבר לדפוק ארוחה
אז תדעי שיש כאלה שהם כמוך וזה לא מוזר
זה לא מוזר יש מלא אנשים שעושים את זה גם אני מסוגלת
אני גם יכולה לאכול בשר על הבוקר
בואי ביחדד
שואל השאלה:
בואיי
אני קמה בבוקר ובא לי בשר לא יודעת מה הבעיה של אנשים
אנונימית
שלחי הודעהה נקבעע
אישית גם לי לא מפריע לאכול בשר על הבוקר
זה לא בריא כי בבוקר הגוף רק קם ובשר קשה לגוף לעכל.. ולא מוזר כי אמריקאים אוכלים בשר כל בוקר
יאי חשבתי שאני היחיד שאוכל בשר על הבוקר