2 תשובות
תעשי מה שאת חושבת לנכון סהכ את צודקת במה שאת אומרת
אני במקום לא הייתי חוזרת אליו הייתי מתקדמת האלה מה שהיה היה למה לחזור אחורה אבל איך שאת מרגישה