האקס שלי שהוא נפרד ממני לפני לא הרבה זמן שלח לי הודעה שהוא מצטער על מה שהוא עשה והוא רוצה לחזור.. הוא אמר לי מילים קשות כשהוא נפרד ממני לתת לו צ'אנס להוכיח שהוא מצטער? אני מאמינה שאנשים עושים טעויות ואנחנו בני אדם בסך הכול ולכל אחד מגיע אפשרות לכפר על הטעויות שלו ועדיין אני לא בטוחה.. מה כדאי לעשות?