4 תשובות
פמיניזם זה שוויון בין המינים
שוביניזם זה עליונות מין אחד על גבי השני (לרוב עליונות של גברים)
שוביניזם זה עליונות מין אחד על גבי השני (לרוב עליונות של גברים)
פמיניסטית היא מישהי שתומכת בשווין בין גברים לנשים.
שוביניסטית היא מישהי שמאמינה שגברים צריכים להיות עליונים.
שוביניסטית היא מישהי שמאמינה שגברים צריכים להיות עליונים.
שואל השאלה:
ואיך קוראים למישהי שחושבת שהנשים מעל הגברים?
ואיך קוראים למישהי שחושבת שהנשים מעל הגברים?
שוביניסטית גם, כתבתי כבר.
המילה מיועדת לשני המקרים, אבל בימינו המילה מזוהה יותר עם עליונות הגברים
המילה מיועדת לשני המקרים, אבל בימינו המילה מזוהה יותר עם עליונות הגברים
באותו הנושא: