4 תשובות
ממש לא ניראה לי שזה יהיה נוח במיוחד לא בצבא
אנונימית
תעשי את זה
האא בטח
בטירונות לא כי יש הרבה פעילות גופנית וזה לא נוח
בסדיר אם את לא בקרבי ואת רגילה זה כבר יותר נוח
בסדיר אם את לא בקרבי ואת רגילה זה כבר יותר נוח
באותו הנושא: