7 תשובות
כמעט כולם לןבשות מה כבר הם יחשבו
אנונימית
שואל השאלה:
-_- ממש לא כמעט כולם.
אנונימית
ממש לא כולן
אני לא
וגם חברות שלי לא
כל מי שיצא לי לדבר איתה על זה לא מלבד אחת

עריכה:
אחרי שקראתי מה כתבת למטה
אנחנו בגילאי 17-18
אנונימית
שואל השאלה:
^
אנונימית
מעל גיל 17 כמעט כולן לובשות חוטיני
תגדלו תבינו
שואל השאלה:
אחותי אני בת 17 ואוב החברות שלי לא לובשות אז די עם החארטות
אנונימית
אני האמת לא אכפת לי אבל לפעמים אני חושב שהיא לובשת רק בגלל שהיא מנסה לחרמן
אנונימי