תשובה אחת
כרגע יש סוג של הצהרת בריאות שאת צריכה למחא דרך האינטרנט. תכתבי טופס ירוק מקוון. לאחר מכן תמלאי את הפרטים שלך , זה ישלח לך sms ואז תיגשי לאופטיקה והם יוציאו לך במקום