2 תשובות
שואל השאלה:
הסבירו
כן, הצמחונים תלויים בצמחים משום שהם מקור המזון שלהם, צרכנים אינם יכולים ליצור מולקולות אורגניות בעצמם משום שהם אינם מבצעים תהליכים כמו פוטוסינתזה הדרוגים להטמיע אנרגיה ממקור חיצוני הדרושה ליצירת מולקולות אילו.
אילולי היו ניזונים מהצמחים לא יכלו הם לקבל את מולקולות אורגניות.
יתר על כן, תהליך הפוטוסינתזה אחראי ליצירת חמצן החיוני לכל בעלי החיים והאיאוקריוטים האחרים.