9 תשובות
20 כל הסוגים
10 נוט 10
לשום גלאקסי יש מצלמה טובה, עדיף אייפון
^חרא על אייפון, לs 20 ultra יש את המצלמה הכי טובה
^^היה לך את כל הסוגים של הגלקסי? אם היה בכלל

לא פעם ולא פעמיים ראיתי גלקסי שהאיכות גבוהה יותר מאייפון, זה בדרכ בטלפונים החדשים
אנונימית
^^^תאמיני שיש זה כולה טלפון
אנונימית
רק גלקסי!!
לסדרת s
s20 הכי טוב
לאייפון
לכל אלה שכותבים אייפון, דבר ראשון זה לא עוזר לשאול, דבר שני זה ממש לא נכון, אייפון אמנם מצלמה טובה אבל לא רק לאייפון יש מצלמה טובה, גם לאנדרואידים למיניהם ואני גם ממש לא ממליץ לבזבז 4000 שקל על טלפון שאתה יכול להשיג ב1500 רק שהוא לא נשבר תוך רגע עם סוללה נורמלית ודברים חוץ ממצלמה. ולשאלה, כל הסמסונגים החדשים, ואפילו תתפלא גם לשיאומים החדשים יש מצלמות ממש טובות. תבדוק באינטרנט טלפונים בתקציב ואז תראה יש המון סרטונים שמראים את התמונות ואת האיכות שיוצאת