התחברות
הרשמה
אני מתאמנת לפעמים ויש לי מלא שמן בבטן, כן אני שמנה ואוהבת את זה אבל איך זה הגיוני שאני מרגישה שרירים בבטן?
11 ביוני 2020, 01:19
שרירים
בטן
השמנה
2 תשובות
כי יש שרירים מתחת לשומן
P
Preetyface
כי השרירים מתחבאים מתחת לשומן וזה הגיוני לגמרי
ה
הבן של אלון פינוקים (המחודש)
באותו הנושא:
חבר שלי היה פעם שמן ויש לו עור עודף בבטן וזה די מגעיל
אוף, פעם לא שמרתי והיקף הבטן היה 67 היום אני מתאמנת יותר ולא נוגעת בשומנים ומתוק והבטן 70, איךך?
אני מתאמנת הרבה והתחלתי להתאמן כל הבטן שלי כמעט כל יום, ופתאום היא נראית לי יותר שמנה. הבטן שלי עצמה לא שמנה אבל פתאום
למה כל פעם אחרי שאני אוכלת הבטן שלי מתנפחת כזה ונהיית שמנה יותר?
זה אפשרי שבגלל שאני מתאמנת אני רואה כבר בטן ממש חטובה וקוביות מבפנים אבל יש לי בטן שמנה?
מתאמנת כל יום על הבטן כמעט שבוע..זה בסדר שאני לא רואה תוצאות בבטן?
מתאמנת כל יום, מתי אתחיל לראות פס בבטן?
רע לי עם הגוף שלי, אני מתאמנת כבר חודשיים, 4-5 פעמים בשבוע (שעה כל פעם). אני עדיין באותו משקל שהייתי, אני שמנה.
1.62 בת 14שוקלת 52 (מתאמנת ושרירין דיי גדולים+קוביות בבטן) להרזות?
איך זה שיש לי פס בבטן בלי שאני אפילו מתאמנת?
יש לי בבטן כמו קווים כאלה של קוביות ואני שמנה עצלנית ולא מתאמנת בכלל איך זה הגיוני?