7 תשובות
תנסה לעשות משהו חדש
תנסה לבפוך אותם למעניינים יותר.. תצא עם אנשים, תעשה דברים חדשים שאף פעם לא ניסית... וכו
כי הם רגילים
כי הם קלים. כי בחברה בה אנו חיים, אין לנו מאבק יומיומי על הקיום.
הכל עניין של איך אתה חי אותם... אם תשדוד בנק או תבריח פושע מהכלא כנראה שיהיה לך מעניין אבל אם תיהיה כפוף כל החיים ללימודים ולחברים יהיה לך משעמם
(דרך אגב אל תשדוד בנק ואל תבריח פושע מהכלא, יש דרכים חוקיות לחיות בצורה מעניינת)
(דרך אגב אל תשדוד בנק ואל תבריח פושע מהכלא, יש דרכים חוקיות לחיות בצורה מעניינת)
חחח למדנו על זה היום בבית ספר
אם אתה רוצה הסבר רציני בבקשה:
חיות לא משתעממות כמעט אף פעם מכיוון שהן תמיד מתרוצצות ואוכלות וזה בזמן שהן צריכות לעמוד על המשמר מטורפים.
בגני חיות השומרים מטפלים בחיות ולכן מאוד משעמם להן (בגלל זה אני חושבת שזה לא מקום טוב לבעלי חיים)
בני האדם משתעממים בעיקר מעודף זמן פנוי. כל הזמן יש מישהו אחר שדואג לנו (רופאים, שוטרים ואפילו אמא ואבא)
לכן בני האדם משתעממים רוב היום.
אם אתה רוצה תשובה מה לעשות פשוט תעשה משהו שאתה אוהב (לצייר, לנגן וגם לאכול לול)
שמחתי לחפור, הרמיוני
אם אתה רוצה הסבר רציני בבקשה:
חיות לא משתעממות כמעט אף פעם מכיוון שהן תמיד מתרוצצות ואוכלות וזה בזמן שהן צריכות לעמוד על המשמר מטורפים.
בגני חיות השומרים מטפלים בחיות ולכן מאוד משעמם להן (בגלל זה אני חושבת שזה לא מקום טוב לבעלי חיים)
בני האדם משתעממים בעיקר מעודף זמן פנוי. כל הזמן יש מישהו אחר שדואג לנו (רופאים, שוטרים ואפילו אמא ואבא)
לכן בני האדם משתעממים רוב היום.
אם אתה רוצה תשובה מה לעשות פשוט תעשה משהו שאתה אוהב (לצייר, לנגן וגם לאכול לול)
שמחתי לחפור, הרמיוני
אני גם מנסה למצוא הרפתקאות כמו בסרטים של דיסני...
אנונימית
באותו הנושא: