3 תשובות
עכשיו קלטתי כמה גרוע זה נשמע אבל בכל זאת
גם אני הייתי בדיוק ככה ואז מצאתי שיטה
כל פעם שמישהו אומר לי משהו ואני נעלבת אני פשוט מחזירה לו קטילה או מקללת אותו בלב וזה מספק באותה מידה
כל פעם שמישהו אומר לי משהו ואני נעלבת אני פשוט מחזירה לו קטילה או מקללת אותו בלב וזה מספק באותה מידה
גם אני אישית ממליצה לך פשוט לנסות לא לשים עליהם ולשנות את האופי לרע יותר כזה כי אחר כך את זאת שנפגעת
אנונימית
באותו הנושא: