התחברות
הרשמה
אם הייתם יכולים להגיד לאקס או לאקסית משהו אחד עכשיו מה הייתם אומרים לה או לו?
5 באפריל 2020, 00:03
בחירות
אקסים
חיים
פרידות
משאלות
3 תשובות
אין לי שום דבר להגיד לו
❤
❤baby girl
אין לי אקסית
#
# עיניים כחולות 4
תודה! בזכותיך אני אדע להעריך את מי שיאהב אותי באמת
ס
סתם עוד גולשת בסטיפס
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים להגיד משהו למשתמש פה (בלי להזכיר שמות של משתמשים) מה הייתם רוצים להגיד?
אם הייתם יכולים הייתם חוזרים/חוזרות לאקס/אקסית שלכם?
מה הייתם רוצים להגיד לאקס/ית ולא אמרתם?
אם הייתם יכולים להגיד משהו לאקס/ית שלכם, מה הייתם אומרים?
אם הייתם יכולים לחזור לאקס/ית שלכם הייתם בוחרים שכן?
מישהו פה מתגעגע לאקס או לאקסית ויכול להזדהות איתי?
אם הייתם יכולים עכשיו לשלוח לאקס/ית הודעה מה הייתם שולחים לו/לה?
יש כאן אנשים שחזרו לאקסית/לאקס וזה הצליח?
אם הייתם יכולים לחזור לאקס/ית הייתם עושים את זה?
הייתם חוזרים לאקסית/אקס שלפני שנה עצרה/עצר קשר בשביל בחור/בחורה אחר/ת?
מתגעגעים לאקס או לאקסית?