9 תשובות
אם - תנאי
עם - עם מישהו
"עם" מילת קישור
"אם" תנאי
אם- תנאי
"אם תעשי ככה יקרה ככה"
עם- הוספה
"הלכתי לקניון עם מישהו"
שואל השאלה:
ונגיד מה כותבים ב: למה שתלכי לקניון אם/עם אין לך כסף
אנונימית
אם זו מילת תנאי
עם זו מילת קישור
לדוג': אם אני אבוא...
הלכתי עם אחותי
אם = תנאי, לדוגמא: אם תיהיה ילד טוב אביא לך שוקולד.
עם= הוספה , לדוגמא: יוסי הלך עם רותי לגן
אנונימית
המילה עם היא מילת הוספה, לדוגמה: אני קניתי אתמול חולצה עם הכסף שלי.
המילה אם היא מילת תנאי, לדוגמה: אם לא תשקיע בלימודים הציונים שלך יהיו נמוכים.