5 תשובות
ה-x לדעתי יותר משתלם.
פלוס דווקא ממש טוב,אבל אם הם כבר נותנים לך את האופציה תקני x כי זה יוצא יותר משתלם.
אנונימית
איקס
יותר חדש ככה שהוא גם יותר טוב
יותר חדש ככה שהוא גם יותר טוב
איקס.
יותר חדיש פחות בעיוצ וכו
יותר חדיש פחות בעיוצ וכו
x
יותר משתלם
יותר משתלם
באותו הנושא: