11 תשובות
אם המצלמה חשובה לך תקני אייפון
אייפון 8 נשבר כמו מקל. גלקסי.
לדעתי גלאקסי הרבה יותר טוב
אבל מבחינת המצלמה אייפון יותר טוב
אם המצלמה ממש חשובה לך אז תקני אייפון החלטה שלך
אבל מבחינת המצלמה אייפון יותר טוב
אם המצלמה ממש חשובה לך אז תקני אייפון החלטה שלך
אם את רוצה איכות ושיהיה לך נוח אז גלאקסי (למרות שהגלאקסי האחרון איכותי בהכל, גם מצלמה) ואם אייפון מצלמה טובה
אה ואייפון נשבר תוך שנייה
עזבי קני נוקיה
אייפון כמובן
אייפון הרבה יותר נוח מצלמה יותר טובה ונשאר להרבה יותר שנים
אני הייתי עם 3 דגמים של גלאקסי ועברתי לאייפון בשנה האחרונה ואייפון יותר טוב, הגלאקסי לא שימש אותי לצרכים שהייתי צריכה בטלפון, כמו מצלמה, רמקול, ויחסית עוד הרבה דברים שעכשיו שיש לי את האייפון לא חסר לי אותם.
אייפון
אייפון, יש לו מצלמה יותר טובה תמיד, ןגם סוללה למרות מה שאומרים לך שהסוללות של סמסטנג יותר חזקות. בנוסף, תמיד האייפון היה יותר מהיר מגלקסי.
באותו הנושא: