2 תשובות
שניים בגלל שיש רק נקודת מפגש אחת לאנכים, כששניים נפגשים בנקודה מסויימת גם השלישי יעבור בה.
המשפט הוא: נקודת מפגש האנכים האמצעיים במשולש החסום היא מרכז המעגל.
המשפט הוא: נקודת מפגש האנכים האמצעיים במשולש החסום היא מרכז המעגל.
שואל השאלה:
אני צריכה להוכיח ש0 הוא מרכז המעגל אז מספיק רק שני אנכים?
אני צריכה להוכיח ש0 הוא מרכז המעגל אז מספיק רק שני אנכים?
אנונימית
באותו הנושא: