7 תשובות
אין מי שבעד גזענות חוץ מגזענים
^^זה לא רק מצבע עור // מזעזע
אני נגד גזענות לחלוטין. אבל גם נגד התפרעויות ופגיעה ברכוש של אחרים , ולקחת את הפגיעה הגזענית בתור לגיטימציה להרוס רכוש ופרנסה של אנשים כמו שקורה כרגע בארהב
התכוונתי לזה שמעלייך
מזעזע! מהזה משנה איזה דת גזע מין או הצבע הבן אדם שמולך. יש לו נשמה טובה? זה הכי חשוב!! כל עוד הוא לא פגע בך. אין מה להתייחס לבן אדם עפ"י קריטריונים שבכלל לא קובעים מי הוא! כל אדם באשר הוא!!
באמת מזעזע
לא מבינה למה יש אנשים כאלה
אני חושבת שזה לא בסדר הפריצות כי זה בעיקר הלבנים והם הורסים את כל מה שהשחורים מנסים לעשות.
אבל אם לא יעשו רעש לא יהיה שינוי
שאריאנה מלכה שהיא יצאה להפגנה וזה כל כך גרם לי לאהוב אותה