11 תשובות
הקטע שזה לא יקרה
כי זה גם לא הגיוני
כי זה גם לא הגיוני
אני מאמינה שישתנה ועוד איך
אי אפשר לדעת .. אבל יהיה טוב בע"ה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה ממש את אמא שלי ז"ל בחזרה והכל יחזור להיות כמו שהיה קודם הדרך היחידה שאשכרה היא באמת תחזור לחיים זו זו ואני פשוט רוצה שזה יקרה כדי שהכל יחזור להיות כמו קודם אבל אני לא יודע אם אני הכי ארצה פה חיים דתיים וכולם ישתנו ולא התעסקו במה שעכשיו מתעסקים
אני פשוט רוצה ממש את אמא שלי ז"ל בחזרה והכל יחזור להיות כמו שהיה קודם הדרך היחידה שאשכרה היא באמת תחזור לחיים זו זו ואני פשוט רוצה שזה יקרה כדי שהכל יחזור להיות כמו קודם אבל אני לא יודע אם אני הכי ארצה פה חיים דתיים וכולם ישתנו ולא התעסקו במה שעכשיו מתעסקים
אנונימי
יש כל כך הרבה הוכחות
סתכלי מה קורה בכל העולם
סתכלי מה קורה בכל העולם
הכל יהיה בסדר צריך פשוט להאמין בבורא עולם והכל יסתדר
אנונימית
אין שום הוכחות אמיר חצרוני כי תחיית המתים צריכה להיות מתי שיגיע משיח בן דוד,ועדיין לא הגיע משיח בן דוד...ואתה לא יכול להגיד שלא יגיע משיח כי אתה לא יודע את העתיד..בקיצור אין לך שום אפשרות להגיד שאחד מהדברים הללו לא יקרה מכיוון שאתה לא רואה עתידות...
שואל השאלה,אחרי שתהיה תחיית המתים תהיה מלכותו רק של בורא עולם נטו!וזה אומר שמירת תורה ומצוות וכל אלו שלא האמינו בתחיית המתים וביזו את התורה ויש עוד...הם לא יהיו פה!
אבל אם נגיד וקרה שהאבא לא שמר תורה ומצוות וביזה את התורה נגיד... אז אין לא תחיית המתים!אבל אם הבן שלו או הבת שלו חוזרים בתשובה יש סיכוי גדול שכן יהיה לאבא תחיית המתים אבל מה שכן בטוח 100% שהבן יוציא את האבא מכף הקלע או מגהינום הבן או הבת כן יכולים לעשות וכמובן זה רק על ידי תורה ומצוות!לגבי אם הוא יקום בתחיית המתים אם הילדים שלו ישמרו את זה אני לא יודע 100%
יהיה עולם בלי רוע! רק טוב בע"ה
כולם ידעו על קיום ה' זה לא יהיה כמו עכשיו זה יהיה הרבה יותר טוב
כולם ידעו על קיום ה' זה לא יהיה כמו עכשיו זה יהיה הרבה יותר טוב
לא הייתי שם
באותו הנושא: