21 תשובות
אולי, יש הסברים לזה אני לא הכי יודע. אבל אני יודע שיש נשמות שחוזרות לגוף בגלגולים אחרים.. ואגב, לא כולם זוכים להיות בתחיית המתים אני חושב.
תשמע, גם את אלו שנקברו אכלו תולעים והגופה שלהם לא בדיוק קיימת.
בכללי אף פעם לא תהיה תחיית מתים, כשמתים הגוף מתפרק וזהו, פיניטו.
בכללי אף פעם לא תהיה תחיית מתים, כשמתים הגוף מתפרק וזהו, פיניטו.
שואל השאלה:
האמת לגבי תולעים זה עוד סביר..אבל לחשוב שלא קיים גוף בכלל או שהוא שרוף עם אפר..לא נשמע לי היגיוני..
האמת לגבי תולעים זה עוד סביר..אבל לחשוב שלא קיים גוף בכלל או שהוא שרוף עם אפר..לא נשמע לי היגיוני..
אנונימי
יש דברים גם שאנחנו לא יודעים.. המוח שלנו מוגבל בלהבין דברים או לדעת אותם.
לא נעים לחשוב על זה, בגלל זה אנשים המציאו סיפורים כמו גלגול נשמות והעולם הבא, כדי לא להתמודד עם העובדה הקשה והכואבת שאחרי שמתים אין כלום.
שואל השאלה:
חח הנה ''מוח מוגבל' נו באמת..אתה עונה לי פתאום על תשובה שרוב הרבנים עונים מר בן? לא מתאים.
חח הנה ''מוח מוגבל' נו באמת..אתה עונה לי פתאום על תשובה שרוב הרבנים עונים מר בן? לא מתאים.
אנונימי
יש עצם קטנה באדם שנקראת "עצם הלוז" שהיא לא ניתנת להכחדה לעולם, איפה שבנאדם לא מת, אם הוא ראוי לחיות בתחיית המתים מהעצם הזאת יווצר אדם שלם.
כמו שכבר ראינו במדע, כל תא מכיל את המידע של כל הגוף, זה מקרב את הדברים אל הדעת.
כמו שכבר ראינו במדע, כל תא מכיל את המידע של כל הגוף, זה מקרב את הדברים אל הדעת.
יש דברים שהמוח שלנו אכן לא יודע אותם. לדוגמה בעולם הבא יש המון דברים שאין כאן בעולם הזה.. אנחנו פשוט לא יכולים לדעת ולחשוב על זה.. אין לנו את הידע אלוקים הגביל אותנו בהמון דברים. ובתכלס? זה נכון.
אם לא טוב לך תחפשי מקורות אחרים אני לא רב אני אומר מה שלמדתי
אם לא טוב לך תחפשי מקורות אחרים אני לא רב אני אומר מה שלמדתי
המציאו את העולם הבא.. אתה בכלל יודע משהו סליחה על השאלה? אתה היית מת כמו מת קליני וחזרת משם? הרגשת אהבה פחד עצום וראית את העולם הבא ובית דין של מעלה? לא.
תכף יגידו לי שאלה דמיונות ושקרים וחומר מדעי.
מעניין שמיליונים אומרים שהם ידעו מחשבות של אחרים.. וידעו מה קורה חדר ליד וראו את הנשמה יוצאת מהגוף.. אני בטוח שזה סתם אה?
מעניין שמיליונים אומרים שהם ידעו מחשבות של אחרים.. וידעו מה קורה חדר ליד וראו את הנשמה יוצאת מהגוף.. אני בטוח שזה סתם אה?
שואל השאלה:
בן לפי ההיגיון הבריא כן? אני אומר,כשבנאדם מת הוא מת..זו דעתי. :)
בן לפי ההיגיון הבריא כן? אני אומר,כשבנאדם מת הוא מת..זו דעתי. :)
אנונימי
ובמה אתה מאמין אגב? איך נוצר העולם ?
שואל השאלה:
אני לא בא להיכנס פה לפינות כאלה..אני פשוט חושב לפי השאלה שלי שזה לא הגיוני שאדם שרוף/שחוט/חתוך בכל חלקיו יהיה נוצר שוב משום מקום מאף מקום וינחת על עלי האדמות..זה פשוט בלתי נתפס לפי ההיגיון של עכשיו.
אני לא בא להיכנס פה לפינות כאלה..אני פשוט חושב לפי השאלה שלי שזה לא הגיוני שאדם שרוף/שחוט/חתוך בכל חלקיו יהיה נוצר שוב משום מקום מאף מקום וינחת על עלי האדמות..זה פשוט בלתי נתפס לפי ההיגיון של עכשיו.
אנונימי
אבל אמרתי שזה לא משום מקום, למה אתה אומר שזו דעת היהדות כשזו לא???
אני משער שאתה מאמין במפץ והאבולוציה נכון? זה ה - לא הגיוני שיש.
cool girl מה חדש.. מיליון שאלות עניתי שקשורות לדעת כל פעם מינוסים מה חדש
cool girl מה חדש.. מיליון שאלות עניתי שקשורות לדעת כל פעם מינוסים מה חדש
לדעת - לדת* נדפקתי היום.
שואל השאלה:
חח זכותו לעשות מינוס או פלוס למה שהוא מאמין או לא מאמין..
בסדר מה אגיד לכם חשבתי שיהיה פה קצת דו-שיח מעניין,לצערי אין.
לגבי שאלתך בן אני לא מאמין באף מפץ הגדול ולא טבע אני בנאדם ניטרלי
לא זה ולא זה..פשוט ההיגיון הבריא שלי אומר שיש פה משו לא נכון,זה הכל!
חח זכותו לעשות מינוס או פלוס למה שהוא מאמין או לא מאמין..
בסדר מה אגיד לכם חשבתי שיהיה פה קצת דו-שיח מעניין,לצערי אין.
לגבי שאלתך בן אני לא מאמין באף מפץ הגדול ולא טבע אני בנאדם ניטרלי
לא זה ולא זה..פשוט ההיגיון הבריא שלי אומר שיש פה משו לא נכון,זה הכל!
אנונימי
אף אחד לא יודע איך זה יהיה בדיוק
נחכה ונראה :)
נחכה ונראה :)
בדיוק מה שאני אומר .. לא כופה על אף אחד אבל כמה אפשר להיות תקוע בתוך המדע .. מאשר לפתוח את העיניים ולראות את גודל הגאונות.
שואל השאלה, התסכלת פעם על הגוף שלך? ממה הוא בנוי פנימית וחיצונית?
איך זה שיש לך רגליים ו5 אצבעות בשביל שיווי משקל ושתעמוד והכל טוב ויפה? איך זה שיש לך מרפק
מרפק - לקפל את היד, להזיז וכו' שנצליח לאכול להרים ולעשות פעולות ולא כמו רובוט
כולל 5 אצבעות ביד גם. המוח שלך שמורכב ממיליונים של תאים עם רגשות דעת מחשבה ומה לא, עיניים שקולטות משדרות למוח, שמיעה, ריח, מישוש, שיניים שנועדו לדבר טוב ולאכול, לשון, מערכת עצבים, עיכול, לבלב, לב, כבד לכל דבר יש תפקיד כמעט בגוף.. (איבר מין של הגבר שמתחבר עם האישה) ואלה כמובן דברים בודדים ומקוצרים שהבאתי, תחשוב לבד האם יש כאן יוצר שהרכיב הכל בגאוניות.. ושלא אזכיר בכלל את מיליוני החיות בטבע ואיך יש סדר בטבע ואיך הגיעו האוכל והמים שבלעדיהם אנחנו לא קיימים.
איך זה שיש לך רגליים ו5 אצבעות בשביל שיווי משקל ושתעמוד והכל טוב ויפה? איך זה שיש לך מרפק
מרפק - לקפל את היד, להזיז וכו' שנצליח לאכול להרים ולעשות פעולות ולא כמו רובוט
כולל 5 אצבעות ביד גם. המוח שלך שמורכב ממיליונים של תאים עם רגשות דעת מחשבה ומה לא, עיניים שקולטות משדרות למוח, שמיעה, ריח, מישוש, שיניים שנועדו לדבר טוב ולאכול, לשון, מערכת עצבים, עיכול, לבלב, לב, כבד לכל דבר יש תפקיד כמעט בגוף.. (איבר מין של הגבר שמתחבר עם האישה) ואלה כמובן דברים בודדים ומקוצרים שהבאתי, תחשוב לבד האם יש כאן יוצר שהרכיב הכל בגאוניות.. ושלא אזכיר בכלל את מיליוני החיות בטבע ואיך יש סדר בטבע ואיך הגיעו האוכל והמים שבלעדיהם אנחנו לא קיימים.
רוב הגופות מתכלות לגמרי תוך פחות משנה
באמת שרוב הדתיים לא חושבים ככה
אני מאמין שאין סיבה לתת חומר למחשבה על דבר כזה הזוי
זה פשוט הזוי לדעתי
באמת שרוב הדתיים לא חושבים ככה
אני מאמין שאין סיבה לתת חומר למחשבה על דבר כזה הזוי
זה פשוט הזוי לדעתי