7 תשובות
אכלתי 5 ביסקוויטים 250 מיליליטר של גלידת בן אנד דריס אוראו צלחת אורז וצלחת מרק
כשקמתי שתיתי כוס מים
בוקר-שייק פירות
צהריים-אורז,שניצל כרובית טיבעול,סלט כרובית וטחינה.
ערב-סלט רגיל עם חביתה מקושקשת.
בוקר-שייק פירות
צהריים-אורז,שניצל כרובית טיבעול,סלט כרובית וטחינה.
ערב-סלט רגיל עם חביתה מקושקשת.
באסה שאני לא יכולה לענות על זה
בוקר- כלום חוץ ממים
צהריים- קוסקוס ובשר
ערב- טורטיה עם חזה עוף וסלט בצד
צהריים- קוסקוס ובשר
ערב- טורטיה עם חזה עוף וסלט בצד
סטייק ופירה
קונפלקס כריות בבוקר במלוי קרם נוגט כי זה טעים.
לצהורים ברוקולי,תפוחי אדמה וקצת בשר עוף.
ולערב סלמון עם ירקות
לצהורים ברוקולי,תפוחי אדמה וקצת בשר עוף.
ולערב סלמון עם ירקות
יוגורט עם גרנולה, נקטרינה, שקדים, אגוז ברסיל, 2 קוביות שוקולד גדולות, סנדוויץ עם טחינה, 3 קציצות, הרבה אורז, כוס מיץ תפוזים, תפוח והרבה מלון, טוסט מפיתה, עוד כוס מיץ תפוזים, 2 פרוסות לחם, 2 ביצים קשות, מלא טחינה ו3 קוביות שוקולד נוספות
באותו הנושא: