5 תשובות
מה שבאלי
את האמת שאני מאוד רעבה בבוקר ואחר כך בכלל לא, 7 בבוקר- סלט 11-כריך אחר כך אגוזים וכזה בבית ספר ואז ארוחת צהריים, פסטה או משהו כזה ופרי אם אני רעבה ובערב אני בדרך כלל לא אוכלת אבל אם כן אז סלט או משהו.
מזון טעים של בית
בבוקר עוגיות ושוקו/קורנפלקס
ארוחת צהריים
ארוחת ערב בורקס/טוסט/מלאווח
ובין לבין אני אוכלת עוגיות או אוראו או חטיפים (דוריטוס וצ'יפס) או ירקות (תפוח וקלמנטינה) אני לא אוכלת את כל הבין לבין האלה ביום אחד אלא רק חלק מהם
אנונימית