17 תשובות
כן
לדעתי מאוד. ידוע שנשים בוגרות יותר מטבען ולכן גבר בוגר יותר גם מבחינת גיל זה מעיד גם שהוא עבר יותר ונסיון חייו גדול יותר ויהיו לכם נושאי שיחה מעניינים יותר
כן בהצלחה
אם זה לא הולך אז מה כן? חחח הכי הולך שיש
אנונימי
לדעתי מאוד הולך
כן
שואל השאלה:
תודהה רבהה!!!
אנונימית
לדעתי כן