14 תשובות
אם מבחינתך זה בסדר אז כן
פחות אם טוב לך סבבה אבל אני לא הייתי הולכת על זה
איך אני אוהבת את השאלות האלו
לאלאלאלאלא
רק אם הוא עשיר
מה איבדת במחלקה הגריאטרית? לדעתי לא
שואל השאלה:
הוא לא עשיר אבל הוא אמיד מאוד
אנונימית
יש שלו ילדים?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
אה אז סבבה
כאילו הגילאים די מוגזמים אבל תנסי
לפי דעתי זה גיל כבר שהוא מחפש יותר להתחתן ולהקים משפחה.. וגיל 23 זה עדיין מוקדם לדעתי בשביל זה, אבל אם את באמת אוהבת אותו אז לכי על זה
פחות
זה ממש אינדיבידואלי. אין סיבה לא לנסות אם יש רצון הדדי.