5 תשובות
שואל השאלה:
נו כן זה מה שאני רוצנ להעלות במשקל אבל איך אני עולה במסה?
נו כן זה מה שאני רוצנ להעלות במשקל אבל איך אני עולה במסה?
אנונימית
את מכניסה יותר קלוריות ממה שאת שורפת
אבל זה לעלות במשקל...
בונים מסת שריר
את מתכוונת לבנות מסה?
באותו הנושא: