5 תשובות
אופס לא קמח
שמן או מים
תוסיפי אולי עוד שמן/חמאה כדי שהתערובת תהיה אחידה
הכנת כבר ואני שמחה שיצא טעים
אבל כי אין בזה ביצה ואבקת אפייה הייתי אומרת דווקא להוסיף ביצה ואבקת אפייה
בכיף, יאללה בתיאבוןן:)
שואל השאלה:
ממש תודה לכולם הוספתי חמאה והצלתם אותי❤