5 תשובות
אופס לא קמח
שמן או מים
שמן או מים
תוסיפי אולי עוד שמן/חמאה כדי שהתערובת תהיה אחידה
הכנת כבר ואני שמחה שיצא טעים
אבל כי אין בזה ביצה ואבקת אפייה הייתי אומרת דווקא להוסיף ביצה ואבקת אפייה
אבל כי אין בזה ביצה ואבקת אפייה הייתי אומרת דווקא להוסיף ביצה ואבקת אפייה
בכיף, יאללה בתיאבוןן:)
שואל השאלה:
ממש תודה לכולם הוספתי חמאה והצלתם אותי❤
ממש תודה לכולם הוספתי חמאה והצלתם אותי❤
באותו הנושא: