3 תשובות
תרשמי לה הודעה ותסבירי לה מה את מרגישה
תשלחי לה את המילים של חלק ממני תמיד עובד
גם לי קרה.
תגידי לה מה את מרגישה ואם את מרגישה שכלום שעדיין כלום לא שונה תמשיכי הלאה עם כמה שזה קשה ותמצאי חברות חדשות שיהיה לך טוב איתן.