3 תשובות
אין זאנר שנכנס תחת הגדרה של עצוב או דכאוני אבל אם זה עושה אותך עצוב או דכאוני אז אני מניחה שכן(?)
אמ
דכאון זה מחלה ועצב זה הרגשה לא ז'אנר של מוזיקה. אם יש לך מקור למה שאתה אומר אני אשמח לראות, אבל בנתיים שיר פופ יכול להיות עצוב באותה מידה ששיר מטאלקור או שיר הארדרוק יכול להיות
דכאון זה מחלה ועצב זה הרגשה לא ז'אנר של מוזיקה. אם יש לך מקור למה שאתה אומר אני אשמח לראות, אבל בנתיים שיר פופ יכול להיות עצוב באותה מידה ששיר מטאלקור או שיר הארדרוק יכול להיות
אתה מדבר על התוכן של השיר לא על הזאנר
באותו הנושא: