10 תשובות
כמה ימיים בלי מקלחת לא גורמים למחלות
אבל לא נעים בימיים חמיים והזעה בטח לא נעים להיות איתך
ואם את מחפשת להיות קצת חולה זו לא השיטה
בברכה לני
במיוחד בקיץ צריך לעשות מקלחת כל יום? אל לא הגוף מוציא צואה וחידקים וריח ודביק ולא נעים להיות לעדו חייב לישמור על סדר וניקיון זה דבר ראשון
המומחה
מה פתאום יש חיילים שלא מקלחים משבוע לשבוע ולא קורה כלום. רק מה אם אדם עבד בעבודה מלוכלכת כמו זבל. או מקום של חיות פה צריך כן להתקלח בגלל מחלות יש אנשים שחולים שחייבים להתקלח בקיצור כל דבר לגופו. כול טוב.
אמנם זה לא גורם למחלות אבל זה נותן לך תחושה שאת נקייה ומריחה טוב
אני למשל מתקלחת כל יום! אפילו בחורף...
אי רחצה של מספר ימים גורמת למחלה מוזרה, שבה כל הסביבה כאשר רואה אותך מעווה את הפרצוף והולכת למקום אחר.

נדמה לי שזה מאפשר לחיידק מסריחיציס להתפתח חופשי חופשי.
זה לא גורם למחלות
אבל אם את לא מתקלחת
יהיה לך חיידקים והחיידקים יעשו את המחלות.
זה לא ממש מחלה, אבל זה גורם לך להרגיש מגעיל ולפעמים גם אחרים שמים לב לזה. זה קיים רק בדור הזה, שבו כולם מתקלחים הרבה - בעבר היו מתלכלכים הרבה יותר ובקושי מתקלחים, ולא קרה שום דבר.. זו המחשבה על אי ניקיון, וזה לא גורם למחלות ממשיות או פיזיות. עם זאת, מומלץ לחפוף כל יומיים ולא כל יום לקבלת הרכות המושלמת. מקווה שעזרתי:)
זה פשוט לא נעים לא להתרחץ. מזיעים, יש ריח לא נעים, השיער דביק והגוף דביק.
פשוט מגעיל, בנוסף גם, יהיה לך מראה פחות יפה.
עדיף להתרחץ כל יומיים או כל יום.
מקווה שעזרתי:-)
לא קורה כלום, פשוט הזיעה אולי שיש לך נשארת עליך וכ'ו.

בקיץ מומלץ להתקלח כל יום, אך לא לחפוף כל יום- זה לא הכי בריא.
הכי פחות זמן לחפיפת ראש היא יומיים-שלוש.
קשקשים, גירויים בעור, עלולה להוביל לדלקות בעור, חשש להגיינת שיניים ובאמת באמת בידוד חברתי שעלול להוביל לדיכאון