8 תשובות
לא כולם.
אני לא הלכתי כל החודש חח
אין לי בית ספר בשישי
כי כולנו בטטות
אנונימית
יש כמה סיבות אפשריות.
-יש מי שלא לומד בשישי
-כבר סוף שנה אז מנצלים היעדרויות או שהתעודות כבר לקראת להיות כתובות ואז זה לא משנה
-אין חוק חינוך חובה
-יש מי שלא לומד בשישי
-כבר סוף שנה אז מנצלים היעדרויות או שהתעודות כבר לקראת להיות כתובות ואז זה לא משנה
-אין חוק חינוך חובה
בגלל שהרוב בבידוד ואמא שלי אמרה לי להישאר בבית
וואי! לי היום אין בצפר רק בגלל שהיה לנו טיול אתמול, איזה קטע
אצלי ספציפית בגלל שיש לי שלוש שעות אנגלית ואין לי כוח
באותו הנושא: