49 תשובות
אם היא לסבית כןן
אנונימית
נשמעת מעצבנת אז לא
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^ למה נשמעת מעצבנת בעינייך?
(אני מחפשת גברים בכלל ולא נשים אבל מעניין אותי לדעת)
אנונימית
אני לא מכירה את האופי והכל אבל היא נשמעת די תמימה ורגילה לטעמי
אנונימית
שואל השאלה:
תגדירי רגילה חח
אנונימית
לא אני לא נמשך לשמנות
שואלת השאלה את לא רגילה ולא נעליים את מיוחדת לרוב האופי של בנות בגילך נוראי ולפי איך שזה נשמע את ממש חמודה
אנונימית
לכל אחד יש את הטעם שלו^
אבל כנראה שאני יכולה למצוא בת כמוך בשנייה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על הכנות:)
aviv for you
אנונימית
שואל השאלה:
הנראות שלי אבל.. היא מכוערת בעינייך?
למה שמישהו ירצה אןתי
(האנונימית שהגיבה)
אנונימית
אז נכון שהמשקל שלך הוא לא תקין
אז מה למה אין בנות שמנות שהן יפות באמת שאני מכירה מלא בנות שמנות שנראות הרבה יותר טוב ממני
וברור שמישהו ירצה אותך יש כל כך הרבה בנים שנמשכים למלאות ועם אופי כמו שאת סיפרת שיש לך מי לא ירצה
אנונימית
אי אפשר להתעלם מהמשקל אם את רוצה להיות יפה תרזי ותהיה רזה כי רזים הם כוח עליון
שואל השאלה:
libertarian
לא ביקשתי שתשקר לי.. להפך
אני מעדיפה לשמוע רק את האמת
אגב, אתה לא יכול להגיד לי אם את צריכה שיחמיאו לך תלכי למטפל או משהו,
המטרה שלי זה לא שיחמיאו לי
המטרה שלי זה לדעת מה אנשים חושבים באמת, בכנות
לא מאחורי מסכות ושקרים
וחוץ מזה, אתה לא יודע מה עשיתי או מה אני עושה כדי לרדת במשקל, אז למה להגיד את זה ככה?..
אנונימית
שואל השאלה:
aviv for you,
לדעתך נשים רזות יותר מושכות ממלאות/שמנות?
אנונימית
שואל השאלה:
מעולה, תודה על הכנות:)
אנונימית
שואל השאלה:
אשמח אם תנעצו אני רוצה שזה יגיע בכל זאת לעוד דעות..
אנונימית
תפני אליי בפרטי אני אסביר לך
שואל השאלה:
aviv for you
אני לא מעוניינת שידעו מי אני סורי
אנונימית
שואל השאלה:
libertarian,
לא כל מי ששואל שאלות כאלה רוצה "בוסט לביטחון" להפך
כי אני בתהליך של ירידה במשקל, ירדתי כבר 6 קילו ואין צורך בכלל שאסביר כמה זה קשה לי ואני מתאמצת כפול מאדם אחר בגלל איזה גן מפגר שכנראה נמצא בגוף שלי וגרם להשמנה הזאת
אני יודעת שאני אהיה רזה והכל, בעוד כמה זמן(אני מקווה שבקרוב כי נצאס לי לראןת ולהראות את עצמי ככה)
אבל בינתיים, כן חשוב לי לשמוע דעות מאחרים.. כי זה תהליך שהוא באמת קשה לי ואני שוקלת להפסיק אותו
מה גם שהנפש שלי לא בנוייה לזה כרגע ואני קורסת נפשית לא מעט ולא בא לי להקשות על עצמי עם תהליך כזה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
aviv for you
"זה רק אני" לא הופך את זה לפחות מפחיד מכל בן אדם אחר.. סורי
אנונימית
"מפחיד" טוב שלא הגזמת
שואל השאלה:
כן.. אני שוקלת מלא ואני סהכ אפילו לא 16
אז כן, זה מפחיד
לא בא לי שידעו מי אני
אנונימית
שואל השאלה:
aviv for you
למה לטיפול מה הבעיה?
אנונימית
שואל השאלה:
aviv for you,
רשמתי כבר לפני זה שהלכתי וירדתי כבר 6 קילו, למה להגיד את זה שוב ושוב? אני יודעת מה אני.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על הכנות:)
aviv for you
libertarian
אנונימית
שואל השאלה:
aviv for you,
libertarian
אם הייתי רזה,
הייתם גם אומרים את זה?
תסתכלו על שאר התיאור..
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודה linertarian ❤
אנונימית
על המראה לא רשום כלום חוץ מזה שיש לך שיער חלק וחום
שואל השאלה:
מה אתה עוד רוצה לדעת?
אנונימית
שואל השאלה:
תשאל אענה
יש לי משקפיים
אני נראית מלאה לא שמנה לפחות ככה אמרו לי
מתאמנת
יש תחת רק צריך לחטב אותו
יש ציצי
עם לק גל רוב הזמן(כי אנו אוהבת את זה )
מה עוד?
אנונימית
אני מתכוון לפרצוף
שואל השאלה:
תשאל שאלות אני לא יודעת להגדיר את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת מעדיפנ שלא.. למה שפשוט לא תגיד פה מה להגיד לך ?
אנונימית
אני בתור בת אני לא לסבית אז לא אבל אם הייתי בן למה לא נשמעת חמודה
שואל השאלה:
babystar
תודה לך
אנונימית
בתור מישהו שגם נאבק במשקל יתר, אמנם לא באותו המקום כמוך, אני מבין אותך.
התגובות שקיבלת די דוחות אותי, ועצוב לי שאנשים מתרכזים בתקיפה ולעג במקום בהבנה.

בכל מקרה, טוב לשמוע שאת בתהליך הרזייה, ולאור המשקל שאת כבר כותבת שהורדת את מצליחה בו הרבה יותר מהמון אנשים שמתמודדים עם משקל יתר.
את לא צריכה לדחוק בתהליך ולחפש להשיל עשרות קילוגרמים בן ליל, אני מניח שאת כן בדיאטה מאוזנת ובשגרת ספורט.
זה מה שחשוב, אפקטיבי והכי מהותי - יישמר לאורך זמן ויהיה בריא לך.
אני בטוח לחלוטין שאת תהי במקום בריא בקרוב, טוב שאת עושה את השינוי הזה.
אגב, אין דבר רע בלא להיות 90 60 90, אל תביני אותי לא נכון, את לא חייבת להגיע למידות הללו אם זה לא משהו שאת רוצה בעבור עצמך אלא מחפשת בשביל לרצות אחרים, אבל אני כן מניח שאת הולכת להורדת המשקל הזו לא בשביל לרצות אחרים אלא בגלל שזה הדבר הנכון בריאותית לעשות, ואם זה המצב - טוב שכך, ותעצרי במקום בו את מרגישה בריאה ויפה.

בנוגע לשאר מה שכתבת, מה שעוסק יותר באופי ומראה חיצוני - אלו שני דברים שלא באמת יכולים להיות מועברים בדרך הזו.
את מתארת את האופי שלך במשפטים בודדים, וזה גם תיאור עצמי שלוקה בהעדר מבט מן הצד וכו', אי אפשר להכיר אופי ולקבל תמונה טובה שלו רק על סמך תיאור עצמי, אלא רק בזכות אינטרקציה ממושכת מיד ראשונה, אז אני לא באמת יודע מי את.
ובקשר למראה חיצוני - גם, לא באמת משהו שיכול להיות מועבר בכתב לדעתי.

בכל מקרה אבל, מה שאני כן יכול להגיד לך זה שכתבת כאן באופן יפה ולא עילג, בניגוד לנורמה באתר, וזה שאת מתעסקת במוזיקה וכותבת זה מעניין, הייתי שמח אם תרחיבי על זה, או אפילו תשלחי עבודות שלך אם את רוצה. זה משהו שיכול להיות מעניין לשמוע ו\או לקרוא.
אני מניח שעיקר המטרה שלך כאן הייתה לקבל חיזוק חיובי, דעה כללית עלייך כאדם, אז אני כמובן לא מכיר אותך, אבל ממה שראיתי כאן, בעיקר ההתנהלות שלך מול התגובות הדוחות שקיבלת, את נראית אדם טוב. אין לי באמת משהו נגדך..
מצער אותי שאת במצב בו את צריכה פידבקים כאלו מאנשים זרים כדי לתמוך בעצמך, אבל אני לא חושב שזה משהו שאנשים יכולים להחזיק כנגדך או מעיד עלייך רעה - זה בסדר להיות במקום הזה וזה בסדר שדברים כאלו מרימים אותך, כולנו היינו ברגעים בהם היינו צריכים את זה. מקווה שכן קיבלת את החיזוק שחיפשת, מצטער אם הוא לא מובהק מספיק, אני פשוט לא מאמין בזיוף והגזמה, שמריחים מצביעות, והעדפתי להביע דעה כנה, גם אם מקורקעת יותר, על סמך מה שראיתי. מקווה שלא פגעתי יותר מאשר הועלתי.
אני לא נמשכת ככ לבנות-אבל אני בטוחה שהייתי ממש רוצה רוצה אותה כחברה.
שואל השאלה:
ג'ף מנגום אל-חנוכה
באמת תודה על הכנות,
זה בדיוק מה שחיפשתי.
מעריכה את זה מאוד❤
אנונימית
שואל השאלה:
ג'ף מנגום אל-חנוכה
זה בהתחלה לא היה ממקום בריאותי, ששקלתי 90 זה ממש לא היה משם
פשוט שונאת את עצמי ככה ואפילו שיש לי אקסים והיו כאלו שהיה להם קראש עליי אני עדיין מרגישה שאף אחד לא רוצה אותי, שאין סיבה שזה יקרה
ושאני כל כך מכוערת
ואולי כן הדימוי העצמי שלי דפוק אבל גם באופי אני לא משהו
אני יותר מידי רגישה, אני חסרת ביטחון לרוב, קשה לי להתבטא מול הרבה אנשים(חוץ מדרך מוזיקה או משחק, ששם אני נכנסת לדמות שהיא לא באמת אני אז קל לי יותר), אני נפגעת בשנייה ומכלום שזה דפוק ממש.. הרבה בנות לא ככה ואני לא חושבת שבנים אוהבים או יאהבו את זה אי פעם..

לגבי המוזיקה, אממ אני מנגנת על כמה כלים ושרה, לומדת בבית מוזיקה ואני אעשה בזה 10 יחידות
אני רוצה להמשיך את זה אחרי הבית ספר (לא להתפרסם וכאלו אבל ללמוד פסיכולוגיה ולשלב או הוראה)

וממש לא פגעת, אני לא ככ חיפשתי פידבק חיובי מאנשים, חיפשתי אנשים כנים ולא אכפת לי אם זה יפגע בי, אני אתמודד.. בערך אתמודד.
אז ממש תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^^^^
אני בטוחה שאת מהממת, אל תורידי מעצמך❤
אנונימית
בתור אחת שהיתה במצב דומה, ועדיין בתהליכי ירידה אני יכולה להגיד לך שאם הייתי נמשכת לנשים אז חד משמעית כן. לא חד משמעית שהייתי יוצאת איתך בגלל שקיימים המון דברים בבני אדם שמושכים אותנו או לא מושכים אותנו, אבל מבחינת המשקל שזה ההיבט המרכזי ששאלת עליו, אז כן, הייתי יוצאת איתך.
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית