3 תשובות
וואו איזה חברות חרא...
אם זה משפיע עלייך עד כדי כך אז כן תעברי.
עריכה: הן לא שוות את זה כי הן לא באמת חברות שלך, אם הן היו חברות טובות ואמיתיות הן היו מקבלות אותך איך שאת לא משנה מה... אבל מה לעשות שהן חתיכת פייק וחארות
איכ זה מגעיל מצידן!
תלוי איזה כיתה את.. אם יא יב לא
אם מתחת- מה שיעשה לך טוב
בטח שתעברי שנה בית ספר ימצחיקה אז את בי מהזה משנה ככה את וככה הן אמורות לקבל אותך איזה שטויות זה שהן מנתקות איתך קשר בגלל זה מי אלה ומה הכתובת שלהן שאני אדע למי להביא מוח