5 תשובות
כן אני רשמתי את זה
זה נכון את מוזמנת לבדוק
דברי איתי אם את צריכה עזרה....
זה נכון את מוזמנת לבדוק
דברי איתי אם את צריכה עזרה....
דברים כאלו כדאי לברר ישירות מול משרד הרישוי במקום להלחיץ את עצמך סתם
לא שמעתי על זה האמת.. אבל תבדקי את העניין
במסגרת קביעת פרופיל 21 קיימים מספר סעיפים שמחויבים בדיווח למכון לבטיחות בדרכים של משרד הבריאות. הסעיפים המדווחים הם אלו הנוגעים רק למקרים בהם יש לבדוק אם האדם שינהג ברכב עלול לסכן עצמו והסביבה.
זה הנוסח בצה"ל
זה הנוסח בצה"ל
זה לא נכון!! זה לא ששוללים את הרשיוו פשוט צריך לעשות עוד משהו בשביל לקבל אותו (כמו מבחן או משהו כזה)
באותו הנושא: