4 תשובות
לא היה להם שווה להשאיר את סטיפס למבוגרים כי לא הייתה שם פעילות
שואל השאלה:
חחחח תודה
בסטיפס מבוגרים, הפעילות לא הייתה מלאה כמו פה, אז איחדו את זה עם סטיפס של הנוער.
שמחתי לעזור,
yolo