2 תשובות
הוא בטח ישאל אותך מה שלומיך איך את מרגישה וזה ותגידי לו בסדר ואז הוא יתחיל ללמד אותך תגידי אהה כשאת מבינה אים יש לך שאלה אז תשאלי אותו ובסוף תגידי לו תודה וצוהורים טובים וגמרת
אין לך מימה להילחץ
בהצלחה במבחן
אין לך ממה להילחץ, הוא בן אדם בסופו של דבר.
תחשבי שהוא גם לא רואה אותך ובטוחה שיש לו הרבה סטודנטים כמוך. אז אין לך מה לדאוג. פשוט תשבי מול המבחן שלך ותתרכזי בדברים שלא הבנת. בהצלחה (: