5 תשובות
את לא צריכה להרגיש אשמה או משהו אתם זוג זה נורמלי שיהיו לכם רגעים קצת יותר אינטימיים גם אם זה לא סקס הכל טוב אתם בני זוג לא הכרתם אתמול ברחוב
אנונימית
אוקיי, קורה.
סה"כ ישבת עליו, כנראה לא הרגשת מוכנה לעשות את זה עדיין והבנת את זה אחר כך, להבא אל תעשי את זה.
מה הבעיה פה בדיוק (?)
אנונימית
שואל השאלה:
ישבתי עליו והתנשקנו כאילו למי שלא הבין
את לא צריכה להרגיש אשמה, הכל בסדר, זה טבעי לגמרי