3 תשובות
ממש יפה מצידך. איזו השקעה. תעשו חיים
אני חושבת שזה ממש חמוד ומושקע
נשמע רומנטי ומושקע,תהנו ומלא מזל טוב לה
ErO
באותו הנושא: