5 תשובות
אין כלום, אז אין מה לעשות..
תשתי מים, זה ימלא אותך קצת.
שואל השאלה:
אין לי כסף וההורים ישנים
אנונימית
תבקשי מידידים להביא לך משהו לאכול
תבקשי להכין לך חביתה או משהו או לאכול איזה חטיף שיש להם
אנונימית
את יכולה לצלצל לאמא (של הילדים) ולשאול אותה, בנימוס, אם יש משהו קטן שאת יכולה בבקשה לאכול, כי את ממש רעבה.
באותו הנושא: