13 תשובות
ממש לא פאדיחה ,תבקשי
אל תשאלי, סתם מביך. תקחי משהו קטן, היא לא תשים לב
תשאלי
אבל תקחי באמת משהו קטן או שבפעם הבאה פשוט תביאי מהבית
ברור שתשאלי הכי לגיטימי בעולם את בכלל לא צריכה להתבייש
אנונימי
תבקשי ברור וגם לפי מה שאני יודעת תמיד אומרים לך להרגיש בבית ולאכול מה שבא לך וזה
אז כן אם זאת לא פעם ראשונה את אצלם איזה 7 שעות ברור שתהיה רעבה תשאלי אותה היא לא תסרב לך
שואל השאלה:
מה לכתוב לה?
"היי, זה בסדר שאקח משהו קטן לאכול? פשוט לא אכלתי כלום כבר מהצהריים"
אנונימית
כן ככה
פעם הבאה תביאי לעצמך משהו לאכול.
אבל אם אני לא טועה בייביסיטרים יכולים לקחת לעצמם אוכל??? לא בטוחה. או לא זוכרת.
וכן תכתבי ככה, זה בסדר
שואל השאלה:
אוקיי אני אשאל אז
תודה לכולם
אנונימית
אני מבינה את זה שזה לא הכי נעים אבל תשאלי, אני בטוחה שהיא מודעת לזה שאת בנאדם ואת צריכה להכניס משהו לפה אחרי כמה שעות, וחוץ מזה שזה גם יראה על כבוד ואמון כי אם את שואלת אותה סימן שאת מבקשת אישור אם אפשר או לא ואז היא תהיה בידיעה שאפשר לסמוך עלייך שאת לא תגעי סתם בדברים ותעשי דברים כנגד מה שהיא מבקשת.. היא תעריך את זה
מה עשית? איך הסתדרת בסוף? אוף זה קורה לי מלא ומעניין אותי איך היא הגיבה
אנונימית